Hürriyet

18 Şubat 2016 Perşembe

'Hikayeci Çocuk'

İyi akşamlar arkadaşlar, sevgili okurlar.. bugün sabah 8 den öğlen 3'e kadar dersim vardı. Sabah 6.30 da kalktım ve çıktım yola 8 de okuldaydım lakin hocamız 1 saat geç geldi ve o 1 saatte sınıfta ilginç şeyler oldu ama o olayları başka bir yazıda anlatıcam. Neyse bir diğer derse girdim haliyle uykusuzum. 1 saat falan dayandım ama daha sonra bir ara dalmışım. Ders maliyet muhasebesi ve hocamız da ilber ortaylının kadın hali efsane bir hoca. Bir ara daldım.. dışarıda kuşlar vardı tam süleymaniye'nin tepesin de. Kuşların gerçekten farklı bir hali vardı.. sanki gökyüzünde bir şeyler anlatmaya çalışıyorlar yada bana öyle geliyordu ama farklıydı. Tam o ara gözlerimi kapadım ve birden kendimi iktisat kütüphanesinin Süleymaniye ye bakan tarafında buldum.. yine o kuşlar vardı birbirlerine paralel bir simetrik biçimde uçuyorlardı.. sonsuzluk işareti yapıyorlar gibi geliyordu. Tam o an bir siyah kalem alasım geldi ve başımı çevirdim, kalemi aldım tekrar kuşların yönüne bakacakken kendimi kuşların arasında buldum. Noluyor derken, hayaldir dedim en sonunda ama güzel bir hayaldi kuşların tam ortasındayım ve onlar sonsuz işareti yapıyor.. elimdeki kalemle gökyüzüne onların yaptığı şekilleri çiziyordum..birden bir kuş gözümle kulağımın ortasında bir yere geldi cik cik ötüyor.. bir diğer kuş da koluma dokunuyor, kaşıyor gibiydi sanki.. sonra birden bir kuş daha geldi sırtıma dokunuyor. Bi garip hal oldum o an. Sonra koluma dokunan kuş ısırdı ve bağırarak uyandım.. bi baktım kütüphanedeyim.. bir de sırtımda ki kuş ısırdı gözlerimi açtım bir baktım sınıftayım hoca karşımda git bir yüzünü yıka çık dışarı der gibi bakıyor ama anlamıyorum. O kuşlar meğer hocaymış. Neyse bitti o güzel özgürlük tadında hayal ve o anda aklıma değerli birinin bana hikayeci çocuk demesi geldi ve o an bende anladım ki o bir kaç dakika içinde onca şey hayal edebiliyorsam demek ki ben hikayeci çocuğum.. Bu çocuğun yazılarına değer verip okuduğunuz için saygılarımı sunarım.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder