Hürriyet

3 Şubat 2016 Çarşamba

Görmek yetmez.

Görmek yetmez arkadaşlar. Kör de görür aslında, sadece nesneler arasında bağlantı kuramadığı için olaylara anlam veremez ve sadece siyah veya beyaz veya hic birsey vardır göz perdelerinin önünde. Bunlari yaziyorum diye yada sen bunlari okuyorum diye de gördüğünü düşünmeye de kalkma. Belki de senin kafan da derinliklerde olan bir yazıdır bu. Belki de benim yazdığımı hayal ettigim bir dünya. O yüzden görüyorum deme hissediyorum da deme. Çünkü hisler yalancıdır. Şimdi bunu görüp okurken hissedeceğin bir şeyi okuman bittikten sonra hissedemeyeceksindir. O yüzden sadece bir şey anlasan yeter. Nedir o şey onu bilemem, Ben sadece yazdığımı sende sadece okuduğunu. Zaten burasi bir kapıdir, bu kapı ya yaklaşmak ayrı görmektir, kapı ya el uzatmak ayrı kapıdan içeri girip devam etmek ayrı. Nedir peki bu kapı nerededir?  İşte göremediğimizden bilemiyoruz,  gören duyan bilen anlayan var ise yazsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder